sobota, 10 stycznia 2015

Melodie na dobry nastrój #2

/
Zdecydowanie spodobał mi się pomysł na serię postów z pozytywnie nakręcającą muzyką. Dzisiejszy jest wyjątkowy bo stworzony razem! Przepraszam, że być może wiele z waszych propozycji się tu nie pojawiło, ale musicie mi uwierzyć, że nie liczyłem na aż tyle propozycji! Cieszy mnie to. Cieszę się, że wy razem ze mną zaczynacie tworzyć małą społeczność. Dziękuję więc też przy okazji za wszystkie komentarze i wszelką inną aktywność, a teraz już czas na właściwą część tego postu.

Zdecydowanie na pierwszym miejscu musiał pojawić się mój ulubiony ostatniego czasu kawałek. Z pewnością go znacie jeśli zaglądacie tutaj. Dawno nie słyszałem czegoś bardziej pozytywnego!

Paloma Faith - Ready for the Good Life



American Authors - Best Day Of My Life



Labrinth - Express Yourself



Simple Plan - Summer Paradise ft. Sean Paul



We Are The In Crowd - Both Sides Of The Story



Foster The People - Pumped up Kicks



MAGIC! - Rude



Poprzedni post z tej serii znajdziecie tutaj. Swoje kawałki wywołujące pozytywny nastrój koniecznie wypisujcie w komentarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz