niedziela, 11 stycznia 2015

Kilka motywujących historii Łukasza Jakóbiaka

/
Rok temu miałem przyjemność uczestniczenia w wykładzie motywacyjnym Łukasza Jakóbiaka w Gdańsku. Każdemu szczerze polecam pojawienie się na tego typu spotkaniu. Prywatnie podziwiam Łukasza za to, że mimo iż wiele osiągnął i na tym mógłby się zatrzymać, on próbuje zmotywować całą Polskę do działania i udowodnić nam, że nie ma rzeczy niemożliwych. Co więc usłyszymy od właściciela popularnej kawalerki na takim spotkaniu?

Jak odwrócić role między pracownikiem a pracodawcą? Jak spotkać się z najpopularniejszą gwiazdą muzyki? Jak zostać projektantem mody, którego dzieła w sklepie pojawiają się momentalnie? Jak bawić się w somu Versace? Dziś na kanale Łukasza pojawiło się nagranie z całego wykładu. Zachęcam was do jego obejrzenia! Jak zawsze udowadnia nam, że nie ma rzeczy niemożliwych i wszystko zależy od nas. Obiecuję, że po obejrzeniu tego materiału momentalnie zmieni się wasze podejście do niektórych rzeczy oraz zyskacie mnóstwo motywacji do działania!
 

3 komentarze:

  1. TED jest super, niektóre filmiki są naprawdę dobre i motywujące. Ale akurat ten nie przypadł mi do gustu i przyznaję się - nie obejrzałam go do końca. Ale uwielbiam rozwojowe blogi i patrząc na tematy o szczęściu, motywacji, relacjach i właśnie rozwoje, jestem pewna, że twój blog mi się spodoba. Więc obserwuję i pewnie zajrzę tu jeszcze nie raz ;)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomijając fakt, że nie ma witryny obserwatorów ;)

      Usuń
    2. Polecam to miejsce. Jest znacznie lepszym miejscem od witryny obserwatorów ;)

      Usuń