wtorek, 23 grudnia 2014

Melodie na dobry nastrój

/
To już potwierdzone, że muzyka wpływa na nasze emocje. Nie będę pisać o funkcjonowaniu tego wszystkiego, bo nie jest to blog naukowy. Dziś mam dla was do zaoferowania trochę inny wpis. Przygotowałem dla was moją listę pozytywnych kawałków. Wiecie, melodie które sprawiają, że mam ochotę wstać i tańczyć. Melodie, które sprawiają, że się uśmiecham kiedy je słyszę. Jest to taki zbiór na gorsze dni, dla poprawienia nastroju który jest bardzo ważny. Zostaje wam tylko przygotować dobre głośniki lub słuchawki i do dzieła! ;)

Sia - Never fully dressed without smile



Imagine Dragons - On Top Of The World



Asaf Avidan - One day / Reckoning Song (Wankelmut Remix)



Pharrell Williams - Happy



Avicii - The Days



Bruno Mars - Locked Out Of Heaven 



Ellie Goulding - Anything Could Happen 



Jessie J - Domino



Mam nadzieję, że przy tych rytmach dzień stanie się lepszy. Teraz czas na was! Koniecznie podzielcie się tytułami które wprawiają was w pozytywny humor! Z chęcią przesłucham każdy kawałek! :)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam te piosenki :) powodzenia w blogowaniu !

    zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o piosenkę "One day/Reckoning song" to remix da się słuchać i jest ok, bo wersja "czysta" jest straszna ;) Mnie w dobry humor wprowadza ostatnio Taylor Swift - Shake it off :)

    dziwnypunktwidzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie mega pozytywnym kawałkiem jest piosenka We found Love Rihanny oraz Ariana Grande Break Free <3 Po prostu kocham hahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba więc zrobić drugą część naszej składanki ;)

      Usuń