czwartek, 1 stycznia 2015

15 cytatów na rok 2015

/
Witam was w 2015 roku! Wczoraj złożyłem wam szczere życzenia. Dziś można uznać w pewnym sensie, że ten wpis jest ich kontynuacją. Przejrzałem wiele stron w internecie, a nawet kilka książek. Wszystko to w poszukiwaniu najbardziej motywujących i inspirujących cytatów na ten rok. Wybrałem 15 tych, które najbardziej do mnie trafiły i mam nadzieję, że na was podziałają w ten sam sposób, jak podziałały na mnie.

Success is the sum of small efforts, repeated day in and day out.Robert Collier
Sukces jest sumą małych wysiłków powtarzanych dzień w dzień.

I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that won’t work.” Thomas Edison
Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10.000 błędnych rozwiązań.

The journey of a thousand miles begins with one step.” Lao Tzu
Podróż tysiąca mil zaczyna się od jednego kroku.

A man who wants to lead the orchestra must turn his back on the crowd.Max Lucado
Człowiek, który chce prowadzić orkiestrę musi odwrócić się plecami do tłumu.

If you spend your life trying to be good at everything, you will never be great at anything.Tom Rath
Jeśli spędzasz swoje życie starając się być dobry we wszystkim, nigdy nie będziesz w czymś świetny.

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things. Robert Brault
Ciesz się z małych rzeczy, pewnego dnia możesz spojrzeć wstecz i uświadomić sobie, jak wielkie były to rzeczy.

You wouldn’t worry so much about what others think of you if you realized how seldom they do. Eleanor Roosevelt
Nie martwiłbyś się tak bardzo tym co myślą o tobie inni, jeśli zdałbyś sobie sprawę jak rzadko to robią.

You can have anything you want if you are willing to give up the belief that you can’t have it.Dr. Robert Anthony
Możesz mieć wszystko czego chcesz, jeśli jesteś gotów porzucić przekonanie, że nie możesz tego mieć.

No one can make you feel inferior without your consent.Eleanor Roosevelt
Bez twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.

You cannot be lonely if you like the person you’re alone with. Dr. Wayne Dyer
Nie możesz być samotny, jeśli lubisz osobę z którą jesteś samotny.

The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.Chińskie przysłowie
Najlepszy czas, aby posadzić drzewo był 20 lat temu. Drugi najlepszy czas jest teraz.

Fall seven times and stand up eight.Japońskie przysłowie
Upadnij 7 razy i podnieś się 8. 

Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Steve Jobs 
Twój czas jest ograniczony, więc nie marnuj go żyjąc cudzym życiem.

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Konfucjusz
Nie ma znaczenia to jak wolno idziesz dopóki się nie zatrzymasz.

The only way to do great work is to love what you do. Steve Jobs
Jedyny sposób na robienie świetnej roboty to kochanie tego, co robisz.

I jak? Mam nadzieję, że te 15 cytatów zainspirowało was oraz zmotywowało do tego, by rok 2015 był wspaniały! Warto pamiętać o nich przez cały rok. Podzielcie się w komentarzu tymi które najbardziej do was trafiły. A moze macie inne? Chętnie poznam każdy z nich!

3 komentarze:

  1. Bardzo motywujące i piękne cytaty. Ja zawsze wspieram się tymi z książki Demi Lovato Bądź Swoją Siłą. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. “I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that won’t work.” Thomas Edison
    Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10.000 błędnych rozwiązań.
    Zakochałam się w tym cytacie :)

    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. aż sobie zapisałam Twojego bloga, bo cytaty są świetne :)
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń